Obserwatorzy

wtorek, 26 kwietnia 2011

Zapraszam do zabawy :-)

Dzisiaj na po świąteczne dni, na dobry nastrój ... gratka dla blogowiczów: zabawa w "podaj dalej" :-) na początku kwietnia wygrałam 2 razy, jeszcze nie dostałam prezentów ale zostało na to dużo czasu...


Jeśli ktoś chce można umieścić na swoim blogu ten podlinkowany banerek.

Urozmaicę zabawę, proszę o PODANIE ULUBIONEGO LETNIEGO KOLORU np. pomarańczowy, żółty... itp niespodzianka będzie bardziej osobista!

Zapraszam osoby chętne (raczej posiadające bloga!) nie mające żadnych w tego typu zabawach zaległości. Zasady:

*Wylosuję wśród chętnych 3 osoby które dostaną prezenty.

*Na wysłanie prezentów mam rok czasu od dnia losowania.

*Każda z wylosowanych osób zorganizuje u siebie Zabawę i też wylosuje 3 osoby.

*Każdy może uczestniczyć w zabawie "podaj dalej" trzy razy.



Zapisy do północy 8 MAJA losowanie 9 MAJA. Zapraszam i już powoli zaczynam coś tworzyć dla WAS
 :-) Miłego dnia

EDIT: Lista już zamknięta 14:35 2 maja 2011

6 komentarzy:

  1. To ja będę pierwsza :)

    Mój ulubiony kolor letni to pomarańczowy

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja też się zapisuję. Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://www.kgosia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapomniałam o kolorze... mój ulubiony letni kolor to turkusowy

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, a ja już wyczerpałam swój limit :(.

    OdpowiedzUsuń
  5. uff, załapałam się :) kolorki kojarzące się z latem.. miodowy, mandarynkowy, oliwkowy, blady róż, wiśniowy, śliwkowy no i niebieski w kolorze nieba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. LISTA ZAMKNIĘTA :-) Witaaminka, Kgosia i Curiousy proszę o adresy.
    A do innych zagladaczy: będzie za jakiś następna zabawa bo wygralam 2 razy. Pozdrawiam Wszystkich

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miły komentarz :-)