Obserwatorzy

piątek, 1 kwietnia 2011

Kolejne Wyróżnienie :-) i zyczenia..

I to nie jest wcale 1 kwietniowy dowcip, bo na dowód wpis BRYDZI-  magiczny domek! tylko ,że ja gapa dopiero teraz zobaczyłam. Cieszy mnie to ogromnie :-)



Tym razem ze względu na to wyróżnienie kilka "tajemnic" o mnie:

1. Panicznie boję się pająków ;-)
2. W podstawówce wymyśliłam sobie "pismo" do zapisywania zwierzeń, teraz już prawie wszystko zapomniałam.
3. W zasadzie nie oglądam zadnych popularnych seriali, ale czasem np: Pierwsza miłość - bo bywa śmiesznie, a wogóle z filmów lubię albo komedie albo horrory- ale o wampirach ;-)
4. Byłam kilka razy modelką na fryzjerskich egzaminach (w tym 2 razy na mistrzowskich) ze względu na długie włosy..
5. Bardzo lubię czytać i tu też skrajnie bo najbardziej J.Chmielewskiej albo S.Kinga
6. Lubię słodycze.. niestety.. jeszcze waga normalna ale boję się o przyszłość;-)
7. Jestem kociara, teraz mamy 3 kocury podwórkowe ale pieszczochy i łakomczuchy, a jest jeszcze jeden arystokrata ale kocha mojego Tate ;-) a ja jeszcze koleguję się z inną "kociarą" ..

Teraz życzenia dla mojej Kochanej Siostrzyczki Martity:

Spełnienia najskrytszych marzeń
życia pełnego wrażeń
Zdrowia "rybiego"
i portfela zawsze pełnego ;-)
Buziaczków tysiące
i w urodziny Słońca!

A prezent oczywiście rekodzielniczy w niedzielę, ale blogerkom też pokażę!

Na koniec znów przypominam o CANDY. Powodzenia i pozdrawiam :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i miły komentarz :-)