Obserwatorzy

piątek, 8 kwietnia 2011

Wyniki CANDY!!!

Witam wszystkich zaglądaczy i obserwatorów! Cieszy mnie że powiększyło się to grono :-)
Szanując czas i nerwy uczestników CANDY, przystępujemy do losowania. Maszynka losująca to moja Paulinka:-)
Losów ważnych było 66 - uwzględniłam ostatni wpis bo miałam podobną sytuacje, jeden wpis był podwójnie ale liczyłam jako 1.
oto losy:

Losujemy nagrodę główną:




Gratulujemy wygrała WERONKA!

Drobna nagroda pocieszenia:


Wylosowana OLA (aleksandra.kutyma@gmail.com) !

Gratulacje dla dziewczyn!

Proszę o sprawne przesłanie adresów na annapoko@op.pl. Cieszę się, że sprawiłyśmy komuś radość.
Dla pozostałych mam info, to nie była ostatnia taka zabawa u nas. Zapewne niedługo znów zaprosimy może na Candy może do innej... :-) Przygotowanie dla Was prezentów to była przyjemność, a na blogu pokaże jak dotrą paczki.

A wogóle dziś są moje urodziny, ale nie mam nastroju bo ktoś zrobił mi wczoraj przykrość ale o tym innym razem.. miłego dnia..

18 komentarzy:

  1. wow
    bardzo dziekuje to pierwsze wygrane przeze mnie candy ;)
    ogromne calusy dla "maszyny losujacej" i urodzinowe usciski dla ciebie

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego w dniu urodzin. Życze milego dnia, nie trac czasu na smutne myśli:)Przesylam wirtualnego kwiatka i usciski :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego, urodzinowego :) Zdrowia, szczęścia i dziecięcej radości. Niech córcia rośnie a mama kwitnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego w dniu urodzin

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego naj i dużo radości z okazji urodzin życzę !
    Dziękuję za miłą zabawę !
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :).

    Cieszę się, że zapisałaś się u mnie do zabawy "podaj dalej".

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!
    Dziękuję pięknie za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin spełnienia wszystkich marzeń tych małych i tych dużych:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeżeli tą weronką jestem ja to strasznie się cieszę,pozdrawiam i życzę wszystkiego najlepszego i dziękuję małym łapkom :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuje WSZYSTKIM za serdeczne życzenia, są dla mnie jak ciepły uśmiech :-)
    PS: WERONKO- jesteś tą jedyną i wylosowaną ;-) jutro wyślę paczki do Ciebie i Oli. Pozdrawiam Wszystkich

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki za zabawę, serdecznie gratuluje wygranym :))).

    A Tobie życzę wszystkiego najlepszego!!! I niech się spełniają Twoje marzenia :).
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  12. wszystkiego najlepszego!!!
    i oby poprawił się humorek :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Najlepsze życzenia urodzinowe :)
    dziękuję za zabawę :)

    Pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  14. Serdeczne życzenia urodzinowe :), gratulacje dla szczęśliwych zwyciężczyń i podziękowania za miłą zabawę :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Serdeczne życzonka i tule mocno:))) Gratulacje dla dziewczyn!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję za zabawę i gratuluję zwyciężczyniom. może następnym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj! i ten mój właśnie był ostatni - tym bardziej dziękuję że zostałam uwzględniona. Pozdrawiam serdecznie życząc miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  18. hej, dzis doszla do mnie piekna niespodzianka - uchyle rabka tajemnicy - m.in. byly tam super kolczyki i fantastyczna broszka a do tego jeden z kroliczkow ogrzewaczy - jeszcze raz bardzo bardzo dziekuje

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miły komentarz :-)