Obserwatorzy

środa, 13 kwietnia 2011

Skarby z wymianki kurczaczkowej!

Dzisiaj dotarła do mnie paczka w ramach WYMIANKI KURCZACZKOWEJ u Agnieszki MD. A skarby przyszykowała dla mnie Monika , brak mi słów jaka to radość :-) bardzo się ciesze z kolorowej paczuszki- szczególnie z kartek scrap bo nie umiem ich robić i tylko podziwiam. Moja Gwiazdka ucieszyła się na widok BEEE i KOKO :-)  A zdolna koleżanka dużo prezencików miłych dołaczyła.. nawet zrobiła odlewy woskowe! Bardzo dziękuje :-) świetny prezent. Mam nadzieję, że moja paczuszka też wkrótce dotrze, bo w sobotę wysłałam (i że się też spodoba.. )




Miłego dnia :-)

3 komentarze:

  1. Cieszę się bardzo -że paczuszka doszła i się podoba..Pozdrawiam serdecznie Monika..

    OdpowiedzUsuń
  2. No proszę, ile różnych cudowności :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ohh ale piękności. Szkoda że ja nie wiedziałam o takiej wymiance wcześniej.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miły komentarz :-)