Obserwatorzy

niedziela, 20 marca 2011

Candy... czyli to co każdy lubi:-)

Po długim ale owocnym namyśle... ogłaszamy candy powitalne w naszej Galerii :-) Biorę udział w licznych zabawach, więc czas na rewanż. Do wygrania podpowiem dla zachęty  coś z biżuterii, coś ozdobnego, a więcej nie mówię... zwycięzca ma mieć niespodzianke! Zasady ogólnie wszystkim znane ale powtórzę:

  • Zostawiamy komentarz pod tym postem
  • Podlinkowane zdjęcie na swoim blogu
  • Miło będzie jak też zaobserwujesz blog :-)
  • Dla osób bez bloga proszę o podanie maila
  • Zapisy do północy 7 kwietnia a losowanie 8 kwietnia.   MIŁEJ ZABAWY :-)

64 komentarze:

  1. witaj, miło mi, że do mnie zajrzałaś, niecierpliwie oczekuję efektu wymianki :) Moja paczucha trafi do dziewczyny, która nie ma bloga więc nie mogę do niej zagościć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem, melduję udział w Candy, licze na wygraną :) I czekam z niecierpliowścią na wyniki.
    Pozdrawiam
    Mary

    OdpowiedzUsuń
  3. I się się wpisują na listę :))). Tajemniczo tu ;). niech teraz każdy się głowi co to takiego będzie ;).
    Pozdrawiam :))).

    OdpowiedzUsuń
  4. ojej ciekawe co to będzie...;)
    chętnie się zapisze, może akurat się uda..:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Biżuterii nigdy za wiele ;)
    http://mojtworczyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. zapisy do 7 kwietnia a ja jestem 7 osobą komentującą :) Fajursko :) Może szczęśliwie po raz pierwszy?

    OdpowiedzUsuń
  7. :) i ja witam serdecznie i siup do kolejeczki:) pozdrawiam z edzia-goodies :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pozdrowionka siostrzyczko:) Maja już mi na kolana wlazła:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oczywiście,że stanę w kolejeczce bo uwielbiam niespodzianeczkę:) Być może tym razem mi się poszczęści.Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również z miłą chęcią się zapiszę i przesyłam wiosenne pozdrowienia!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapisuje sie bardzo chetnie. Zapraszam na moje candy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapisuje się z przyjemnością

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam niespodzianki, więc zapisuję się! pozdrawiam Kruszyna

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham niespodzianki i staję w ogonku:DDDD

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja również staję w kolejce bo widzę że warto :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapisuje sie bardzo chetnie. pozdrawiam !!!;]
    http://quilling7000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Niespodzianki są najmilsze, a biżuteryjne - tym bardziej! Zgłaszam się: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję za zaproszenie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się :) http://www.miriamart-decu.blogspot.com/
    i zapraszam na moje candy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. I ja, i ja :) stoję grzecznie w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  21. to i ja stanę w kolejce:)
    peldano-mio@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Chętnie się dopisuję. :)) ślę uściski!

    OdpowiedzUsuń
  23. to ja tez siez przyjemnoscia dopisze
    aleksandra.kutyma@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam niespodzianki i chętnie się dopisuję.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  25. To ija szybciutko sie zapisuje:)
    Pozdrawiam KArolina
    http://robutkowadolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja też się zapisuję http://sztukaikunszt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. O ja lubię niespodzianki;)pod warunkiem,że są miłe;)więc ustawiam się grzecznie w kolejce;)
    lillyrose.britta@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja również się zapisuję bo,lubię niespodzianki:) Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. I ja też :)
    Pozdrawiam cieplutko
    liv.mk@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Och jak ja lubie niespodzianki.Zapisuje sie i pozdrawiam
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Chętnie się zapisuję :).

    OdpowiedzUsuń
  32. Oooo ciekawe co się tam kryje... staję w kolejkę, może się uda :). Pozdrawiam.

    kruszyna_82@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja również spróbuję swoich sił;)nie ma to jak być mile zaskoczonym na wiosnę;)
    m.kuternowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam niespodziewajki:)

    http://dzikuska.blogspot.com/
    666groszek@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Staję w kolejce :) takie niespodzianeczki :) pozdrówki :) http://flintolinkascrappassion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja również staję w ogonku :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Niespodzianki, kto ich nie lubi?
    Dopisuję się do listy :)
    Pozdrawiam mikr13@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. Niespodzianki, kto ich nie lubi?
    Dopisuję się do listy i cierpliwie czekam :)
    Pozdrawiam mikr13@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. Niecierpliwie czekam na wyniki :)))))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. i ja się zapisuję na niespodziankową zabawe:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Wpadłam z rewizytą i zapisuję się obiema łapami na niespodziankę :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  42. To i ja się grzecznie ustawię uwielbiam niespodzianki :-)

    OdpowiedzUsuń
  43. Staję w kolejeczce :) może mi się poszczęści :)
    pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  44. Zgłaszam się, uwielbiam biżu i niespodzianki:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo dziękuję za zaproszenie :) oczywiście, że się zapisuję, a nuż się fartnie :D

    OdpowiedzUsuń
  46. bardzo tu fajnie :)
    a niespodzianki są zawsze fajne! więc ja bardzo chętnie się zapiszę...

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja też chcę się przyłączyć;)a może mi się poszczęści;)
    julka.julia1985@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Staję w długiej kolejce i grzecznie czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Moze w koncu i mi sie poszczesci...
    pakma24.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. i ja sie ustawiam lubie niespodzianki.

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja też ustawiam się w kolejce, uwielbiam niespodzianki:)

    OdpowiedzUsuń
  52. I ja, i Ja :)
    gmc77@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  53. chętnie przygarnę niespodziankę! pozdrawiam serdecznie
    eesophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Uwielbiam niespodzianki a w szcegulnosci te ręcznie zrobione :) Pozdrawiam wiosennie MONIKA wt333@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  55. z przyjemnością i ja ustawię się w kolejce :)

    pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  56. O ja chętnie na niespodziankę
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  57. Dziekuję za wzięcie udziału w mojej zabawie i przylaczam się do Twojej:)

    OdpowiedzUsuń
  58. I ja też chcę :D

    aga8467@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  59. I ja się chętnie zgłaszam:)
    http://orsynia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. To i ja się zapiszę tak na ostatnią chwilę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  61. Zapisuję się na Candy, ale ostatnio szczęście w candy mnie omija, więc tylko nadzieja mi pozostała!!! Z chęcią ustawię się w kolejce. Może ostatni będą pierwszymi:))

    OdpowiedzUsuń
  62. w ostatniej niemal chwili zapisuję się i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  63. A mojego komentarza nie ma - nie wiem jak to się stało, że się nie zapisał i dziś już jest za późno :( no cóż

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miły komentarz :-)