Obserwatorzy

środa, 2 listopada 2011

Candy Rocznicowe- zapraszamy :-)

Witam :-) Zgodnie z obietnicą zapraszamy na Candy, które będzie świętem na Roczek Bloga :-) Zapraszamy głównie osoby posiadajace bloga, zachęcamy do obserwowania naszego. Zapisy do 28 listopada a losowanie dzień później czyli 29 listopada!

Zasady proste:
  •  Komentarz pod tym postem.
  •  Banerek na swoim blogu.
  •  Zapraszamy do obserwowania bloga :-)
  •  Specjalna nagroda dla Obserwatorów!

A nagrodą będzie szaliczek, komplet kuchenny ozdobiony decoupage, przydasie i słodkości ale również część "niespodziankowa" . W najbliższym czasie będziemy prezentować poszczególne części nagrody :-) Powodzenia!

76 komentarzy:

  1. To ja pierwsza ustawiam się w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też, ja też! :)
    ...pędzę wrzucać banerek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również zapisuję się z przyjemnością:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję pierwszej rocznicy . Obserwuję z przyjemnością od czasu Wymianki w kratkę u Malutkiej . Pozdrawiam i zapisuję się na candy .

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulacje z okazji pierwszej rocznicy ;) oby tak dalej
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. ja z wielka checia sie zapisuje :D

    OdpowiedzUsuń
  8. to i ja chetnie sie dopisuje moze dopisze mi szczescie :) Wytrwalosci w prowadzeniu bloga

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję i oczywiście się piszę:)

    Dziękuję serdecznie za miłe słowa-dodają twórczych skrzydeł.
    Ciepło pozdrawiam i posyłam uściski!
    Peninia*

    OdpowiedzUsuń
  10. to ja też się z przyjemnością zapisuję ;))
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie się zapiszę i gratuluję rocznicy. Zapraszam również na mój konkurs http://sztukaikunszt.blogspot.com/2011/10/100-postow-i-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję roczku:)
    ...i chętnie ja się zapiszę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzięki za komentarz na moim blogu.
    Oczywiście biorę udział w zabawie, licząc na wygraną :)
    Pozdrawiam
    Mary vel Asia

    OdpowiedzUsuń
  14. Ustawiam sie w kolejce i dołączam do obserwatorów, bo warto do ciebie zaglądać :) Pozdarwiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  15. ustawiam se i ja, moze sie poszczesci, 29 listopada mam urodziny :)
    pozdrawiam serdecznie
    zapraszam przy okazji do nas ksiezniczek na candy

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się, obserwuję i zapraszam na moją wygrywajkę :D

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo lubię niespodzianki! ;)

    zapraszam też na mojego cukierasa
    www.wszkatulce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdecydowanie nie może mnie tutaj zabraknąć :).

    OdpowiedzUsuń
  19. ja też chcę :) staje grzecznie w kolejce :) może się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapisuję się z przyjemnością i dołączam do grupy obserwatorów:)
    Zapraszam również na mojego bloga
    http://agness-art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ustawiam się - nie może być inaczej. Może mi się poszczęści.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja również się zapisuję i staję w kolejce:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dalszego pełnego pasji blogowania życzę i zasilam swoją osobą ten ogonek: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Chętnie zaobserwuję bo może mi ktoś szaliczek
    wylosuje.

    pozdrawiam
    wara44@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    quitemaxwork@wp.pl
    Pozdrawiam
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  26. To ja też się ustawię!
    I już obserwuję! ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Z przyjemnością dołączę do chętnych udziału w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  28. ustawiam się po cukierasy i zapraszam do siebie na słodycze!

    OdpowiedzUsuń
  29. i ja spróbuję szczęścia :)
    Pozdrawiam cieplutko i już umieszczam banerek:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję rocznicy :-)
    i ustawiam się w kolejce :-)
    oczywiście że już od dłuższego czasu obserwuję:-)
    banerek też jest oczywiście , bloga mojego znasz :-)
    pozdrawiam cieplutko i zdrówka życzę

    OdpowiedzUsuń
  31. ....zapisuję się po Twoje słodkości jednocześnie zapraszając po moje:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Oczywiście,że się zapisuję po takie słodkości!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. pięknie:) przyłaczam się z wielką chęcią :)))

    OdpowiedzUsuń
  34. Lusiaczka! Zapisuję się w te pędy :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Dopisuję się do zabawy i ja;)

    OdpowiedzUsuń
  36. i ja się dopiszę
    i obserwuję oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Zgłaszam się oczywiście :)
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  38. Dziękuję bardzo za zaproszenie i oczywiście zapisuję się w kolejke po Twojego cukierasa. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  39. kto nie lubi niespodzianek:) zapisuję się z przyjemnością.

    OdpowiedzUsuń
  40. Oczywiście, zapisuję się i dodaję do obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń
  41. bardzo chętnie zapiszę się na niespodziankę:)pozdrawiam i zapraszam na moje candy:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Kochamy niespodzianki, więc dopisujemy się do kolejeczki:)

    Pozdrawiamy!

    www.piecykowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Gratuluję roczku:) chętnie wezmę udział w zabawie:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. chętnie wezmę udział w tym candy :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Spróbuję szczęścia i ja =}
    Pozdrawiam cieplutko.
    http://moja-koniczynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Może się uda? Warto spróbować, więc przyłączam się do zabawy! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  47. Śliczne candy. Staje w kolejce i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  48. Gratuluje blogowego roczku!A na candy chetnie sie zapisuje.
    http://alicja11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Dziękuję za zaproszenie :) Z miłą chęcią z niego korzystam :) Banerek będzie wkrótce.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  50. o mało nie przegapiłam, ale już się poprawiłam:))))
    Pozdrawiam serdecznie, info już umieściłam: KLIK TUTAJ

    OdpowiedzUsuń
  51. zgłaszam się! :)
    http://www.aleexfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. ja rowniez sie zapisuję :) pozdrawiam i zapraszam na moje Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Grzecznie ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  54. I jak tu się nie skusić na takie słodycze? Zapisuję się i ja:) Obserwuję też:) Pozdrawiam Sylwia
    P.S.
    Zapraszam na wyminakę świąteczno - karnawałową:)
    http://dekupazoweuroczysko.blogspot.com/2011/10/cappuccino-z-pianka-i-wymianka.html

    OdpowiedzUsuń
  55. gratuluje urodzin bloga;) moj dopiero co sie narodzil;)

    mimo to zglaszam sie do candy;)

    OdpowiedzUsuń
  56. Ustawiam się w kolejce i dodaję do obserwowanych:) No i oczywiście gratuluję wytrwałości w prowadzeniu bloga:) Zapraszam również do mnie na Candy:p

    OdpowiedzUsuń
  57. No to ja też. Wszystko zrobione. ;) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Wchodzę zobaczyć co to za szczęściara wygrała candy w Scrap pasji (gratulacje):) a tutaj też candy:) więc zapisuję się i ja i serdecznie pozdrawiam:):)

    OdpowiedzUsuń
  59. Zgłaszam się do candy
    Jeżeli coś wygram (a może mi się uda) proszę napisać na email kriter26@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  60. ustawiam się w kolejce po słodkości:))) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  61. Witam :) Zgłaszam się, banerek jest na moim blogu: http://malowanyfarbamizycia.blogspot.com/,
    obserwuje jako Wiolka.k
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  62. Z wielką przyjemnością dopisuję się do długiej kolejki chętnych:)
    Pozdrawiam.
    http://robietocolubie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Zgłaszam się oczywiście :3

    OdpowiedzUsuń
  64. no, no słodkości paluchy lizać :D staję w kolejeczce grzecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  65. TO i ja dołączę do zabawy :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  66. Ja także pokuszę się :)
    Pozdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  67. zostawiam ślad w postaci zgłoszenia :)
    i zostaję :)
    http://evenstarmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. Przyłączam się do zabawy :)
    I do obserwujących ;)

    OdpowiedzUsuń
  69. Z wielką chęcią przystaję do zabawy:)
    http://starakroliczyca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. Zapisuję się ;D
    - dodałam komentarz ;*
    - dałam banek na blogu ;*
    - jestem obserwatorką ;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miły komentarz :-)