Obserwatorzy

poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Post scrapowy, post bardzo zaległościowy...

Taka długa przerwa że wstyd mi.. ale postaram się w pokazać co się mniej wiecej działo ( a się działo dużo) z tym że głownie kartkowo ;-)
Biorę w na fb w ścinko-zabawa : Powstały dzięki temu 4 karteczki,ale to nie jest jeszcze moje ostatnie słowo..








Zabawa wspaniała, większość karteczek już ma nowych właścicieli :-) dziękuję Joli za wspaniałe ścineczki, które pobudziły wyobrażnie i efekty są świetne.

Ale dalej mam jeszcze karteczkę imieninową:


Zawijaskowe kwiatki są urocze, bardzo lubię je robić!

I jeszcze urodzinowa babeczka-scrap:



Prototyp udany ;-) niepowtarzalna pamiątka... z pewnością niejedna jeszcze powstanie...

Jeszcze zostało kilka zdjęć ale następna porcja w następnym poście, poza tym mam zmartwienie bo dogorywa mój aparat.... ehhh zobaczymy....

Korzystajcie z tych kilku dni wakacyjnych...!!




2 komentarze:

  1. super karteczki i świetna babeczka. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu ja jak zawsze jestem pod wrażeniem Twoich karteczek :).

    A babeczka jest zachwycająca :).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miły komentarz :-)