Obserwatorzy

niedziela, 10 kwietnia 2011

Wesoła gromadka, czyli króliczki na jajka

Witam Wszystkich w ten słoneczny dzień! Dziękuje za wiele ciepłych słów i życzeń, jest mi bardzo miło :-)
Dzisiaj pokazuje Wam wesoła gromadkę autorstwa MARIE, czyli ciąg dalszy ozdób wiosenno-wielkanocnych.. Króliczki rozkicały się już po świecie do nowych domów. Mięciutkie i uśmiechniete :-) a ja tymczasem zdobię jajka i cdn..





A na koniec kilka słów- powiedzmy o "problemie". Po prostu ktoś próbuje wejść w butach w naszą prywatność- w sposób dosłowny i w przenośni, chce zburzyć nasz spokój.. Jestem bezradna.. ale dziękuje za słowa otuchy! Pozdrawiam

4 komentarze:

  1. Radosne stadko :) są słodziutkie!
    a co do "problemu" - nie dajcie się - trzymam kciuki, żeby sytuacja się naprostowała :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj! Dziekuje za odwiedziny na moim blogu i udzial w candy. Jako ,ze własnie stałaś sie moim 100tnym obserwatorem poproszę Cie o adres na mojego maila. :) przewidziałam małą niespodziankę. W mailu podaj swoje ulubione kolory :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miły komentarz :-)