Obserwatorzy

czwartek, 16 lutego 2012

Fioletowy szaliczek

Witam nadal w zimowym klimacie :-) cieszy mnie że powiększa się grono Obserwatorów i mam nadzieje ze zostaniemy razem dłużej.Dużo się dzieje różności, na wymianki juz gotowe, pudełeczko też wyślę w najbliższym czasie.. ale muszę troche wyluzować, poza tym znów remontowy bałagan...
Kolejny szaliczek- w końcu nadal zima- tym razem w wersji bardzo kobiecej i romantycznej. Zapraszam do podziwiania wytworka MARIE :-) Kolor delikatny, różyczki a podstawa szydełkowa..


 Ach piękności..
A na koniec zima u mnie:
Pozdrawiam i miłego wieczoru!

8 komentarzy:

  1. Śliczny ! Może skusisz się na wiosenną wymiankę, którą organizuję ? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak:-) jutro wysłyłam do Ciebie (czarno-biała) i wtedy na Twoją się zapisuję :-)

      Usuń
  2. Cudny szaliczek i bardzo podobają mi się różyczki na wykończeniu są takie słodkie :-)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękniutki, te różyczki ślicznie się prezentują!

    OdpowiedzUsuń
  4. sliczniutki i taki piekny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jaki delikatniutki i misterny - śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna zima ,u mnie tez bielutko :)
    Szaliczek sliczny ! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szaliczek piękny i bardzo kobiecy :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miły komentarz :-)