Obserwatorzy

wtorek, 21 lutego 2012

Efekty wymianki czarno-białej

Dziś na szybko, brak sił.. Za dużo ostatnio na głowie i jeszcze tyle stresu :-/ Wymiankę o nieograniczonych mozliwościach (!)zorganizowała ANIA była to już kolejna zabawa w niej :-) Moją parą wymiankową była AgeluS - dziękuję pięknie za paczuszkę!
Tradycyjnie już wśród moich wytworków:
Taka rameczka: podstawa decoupage ale zdobienie scrap ;-)

Wytworki: ramka, broszka i tag.. ale niestety nie zdązyłam zrobić zdj przydasiów, zrobiła je za to Angelika :-)

A poniżej prezenty które dostalam:

Kolczyki uniwersalne i delikatne, bedą mi do wszystkiego pasować.
Jeszcze raz dziękuję dziewczynom za zabawę :-)
Miłego wieczoru

3 komentarze:

  1. nutki na ramce bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę że bardzo udana wymianka :-)
    piekne rzeczy zrobiłyście :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. prezenciki cudne - fajnie się tak obdarować :) wysyłam Ci słonko, bo właśnie przyświeca, może doda Ci sił? i bardzo jestem ciekawa Twojego bajkowo-zamkowego projektu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miły komentarz :-)