Obserwatorzy

środa, 8 lutego 2012

Decoupage kawowy

Witam serdecznie :-)  Rok jak pewnie da się zauważyć ;-) zaczął się dla mnie głównie scrapowo.. ale to tylko pozornie. Pozaczynałam kilka decoupage i nie mam jakoś weny żeby je dokończyć. Przynajmniej udało mi się zrobić buteleczkę z motywem kawowym.. lubie bardzo kawe, a to naczynie wspaniale nadaje się na likier i wogóle jest prezent dla.. Przy okazji zgłaszam tę pracę na kawowe wyzwanie#3 w SZUFLADZIE
Postarzone spękaniami..

Ładnie? Dla mnie sama buteka jest apetyczna.. ;-)

A zawieszka jest po to, żeby na odwrocie wypisać składniki do zrobienia likieru.. Praktyczne.

Dziekuję za wszystkie miłe słowa:-) Pozdrawiam

11 komentarzy:

  1. butelka jest piekna az mi kawa pyszna zapachnialo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna butelka ,a motyw kawowy śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna ! jak spojrzałam to mi "smaczka" zrobiłaś. Mam prośbę do ciebie - skontakuj się do mnie (angeluSSgv@gmail.com) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna praca :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Szuflady :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie, uwielbiam kawę w każdej postaci :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna butelka, bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne? Mogłabym powiedzieć, bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Butelka jest cudowna!!! Z niej likier będzie dużo bardziej smakował;) mmm...pyszności. Super, naprawdę!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie Ci to wyszło:) Ja kiedyś dostałam w prezencie zestaw do robienia decoupage ale do tej pory nie mogę się odważyć coś zacząć. Może kiedyś na jakimś weekendzie:) życzę wygranej w wyzwaniu i pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na likierek kawowy idealna!

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna praca :-)trzymam kciuki w wyzwaniu :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miły komentarz :-)