Obserwatorzy

wtorek, 31 stycznia 2012

Pudełko motyla/ Butterfly box

Witam :-) dzień piękny słoneczny (zimno! zimno...) a my wszyscy po kolei chorujemy... Dziś zmobilizowałam się i jest: pudełko motyla czyli drobiazg dla mojej Córuni :-) Jej też się coś należy.. chociaż pewnie niedługo zniszczy ale na razie jest.
Dziewczęco i delikatnie, motylek, róż i trochę koronki..

Szufladka na skarby.. Chyba domyślacie się że to było pudełeczko po zapałkach?


Na "kółkach".. mała rzecz a cieszy- mnie bo dla Niej i że sama praca była przyjemna .. a Ona również zadowolona :-) a może ktoś by chciał podobne cudeńko, mam też w planach chłopięcą wersje.. To mały konkursik! kto chętny?
Pozdrawiam

4 komentarze:

  1. oj ja bym była chętna bo śliczne to pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne..i takie wiosenne motylkowe pudełeczko ..a w nim małe cudeńko..

    OdpowiedzUsuń
  3. prześliczne:)
    pozdrawiam z Kuźni Upominków:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudeńko:) też bym takie chciała, nawet powiem, że w wersji chłopięcej lub w kolorach zieleni...boskie:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miły komentarz :-)