Obserwatorzy

poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Niespodzianka :-)

Witam serdecznie! Nadal mam mało czasu na blogowanie i rękodzieło.. Ostatnio spotkała mnie bardzo miła niespodzianka.. pisałam kiedyś że nie dostałam na wiosne paczki z wymianki a okazuje się że nie jedna dobra dusza jest na świecie. Od KARINY otrzymałam zestaw pocieszający ;-)
Piękna serwetka- niezapominajka- MOJA!!

Urocza sakiewka była pelna słodkości i przydasiowo ;-)

Całość- cieszy oko i nie tylko.. Jestem mile zaskoczona ale wiem już od dawna że Karina to "porządna firma" Dziekuję kochana!!!

PS: niedługo reszta zaległości, wrzucę coś na blog, zrobię fotki.. porozsyłam.. cdn. Pa! 

3 komentarze:

  1. niebieska serwetka jest przesliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się Aniu że Ci sie podoba :) i Ty też porządna firma jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne tworki! widać, że wiele pracy musiały kosztowac...
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miły komentarz :-)