Obserwatorzy

czwartek, 16 sierpnia 2012

Decoupage komplet anielski

Witam serdecznie Wszystkich Obserwatorów i Zaglądaczy:-) Pogoda się pogorszyła i sprzyja to moim pracom rękodzielniczym, bo weny nie brak.. Zrobiłam komplecik z wygranej serewetki- z całej paczki wylosowałam jedną i efekty możecie podziwiać poniżej!

Sielsko anielsko.. deseczka i zawieszka- potraktowane wieloma zabiegami: bielone, popękane i postarzone, gdzieniegdzie nieco złotego ale roztartego reliefu.. a koroneczki farbowane "ekologicznie" ;-)

Deseczka sugerowałaby że to do kuchni..

Podarte skrawki starej gazety z tematyką też rękodzielniczą ;-)

Ostatnio uwielbiam różne zawieszki.

Świetnie mi się to robiło i nabrałam ochoty na więcej decoupagu.. ciekawe jaką serwetkę nastepną wylosuje.. CDN!

Pozdrawiam i dziękuję za wszystkie ciepłe słowa:-)

8 komentarzy:

  1. Piękny anielski komplet. Mnie do decoupage ostatnio nie chce się zabrać :)W tym temacie weny brak. :)
    Dziękuję za słoneczne pozdrowienia u nas słońca od tygodnia nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  2. pomyslow CI nie brakuje a anielksie dziela sa przecudne

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja droga, ja na wymianki zawsze jestem chętna! :) Napisz proszę, co by Cię interesowało:) To mój mail: lavenderforge@gmail.com
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne anielskie zawieszki poczyniłaś. Takie aniołeczki potrafią poprawić nastrój nawet z pochmurny dzień. Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  5. witaj Lusiaczku śliczne decou zrobiłaś takie romantyczne z tą koronką wyszło:)))
    zapisałaś się na siłownię twórczą Turkusowego hamaka - żeby uczestniczyć trzeba jeszcze pobrać baner siłowni i umieścić go na swoim blogu w pasku bocznym z przekierowaniem. Wiem że masz baner do Zakątka ale trzeba do konkretnej siłowni. Zapraszam też do zapoznania się z regulaminem http://turkusowyhamak.blogspot.com/p/regulamin-turkusowego-hamaka.html
    Pozdrawiamy zespół ZKK - TH

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zwykle jestem zachwycona.
    Wyobrażam sobie, jak prace muszą wyglądać "na żywo"

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe...anielskie:) Cudowne aniołki:)
    Ślę słoneczne pozdrowienia.
    Peninia ♥

    http://peniniaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miły komentarz :-)