Obserwatorzy

środa, 16 maja 2012

Relacja z wymianki "niezapominajkowej"

Prezent dostałam już 19.04 ale ja wysłałam troszkę póżniej.. moją wymienniczka była Modrak a zabawę zorganizowała Luna. Myślę, że obydwie strony zadowolone:-) Ja bardzo- bo będe miała piękną biżuterię na impreze!
Co może dać więcej szczęścia jak takie piekne wytworki biżu i przydasie w ulubionym kolorze?

Piękna kolia(kolory nieco żywsze w rzeczywistości)  w komplecie z bransoletką.. do tego dopasuje strój na impreze :-)

Tutaj prezenty które JA przygotowałam! Oczywiście w ulubionych technikach ;-) i kolorze też!

 I tak się przedstawia całość, oczywiście nawet przydasie na niebiesko..
Dziekuję za miłą zabawę!

Miłego oglądania.. a wkrótce będę znów miała kilka różnych rzeczy do pokazania!
Pa, pa! 

2 komentarze:

  1. Aniu, już pisałam u Modraczka, że obdarowałyście się przecudnie - po prostu aż si oczy cieszą :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miły komentarz :-)