Obserwatorzy

piątek, 4 maja 2012

Fotorelacja z "podaj dalej"

Bardzo z poślizgiem ale najważniejsze że wogóle ;-)  Mam nadzieję że wszystkie paczki dotarły, aczkolwiek jedna dziewczyna nie daje znać.. Zakładam że jednak jest ok! Zakładka scrap+ kwiatek do dowolnego zastosowania+ filc+ serwetki+ koraliki+słodkość= paczka :-) A poniżej fotorelacja:



A teraz więcej szczegółów:
Zakładki wymysliłam sobie wedlug własnych "reguł" czyli: coś wytłoczonego, coś wyciętego (dziurkacz/wykrojnik), postarzona spękaniami wycinaka (z Wycinanki), błyszczący kamyk i jako wspólny mianownik- ten sam papier-baza..



Dziekuję Dziewczynom za udział w zabawie!

Także już wywiązałam się ze wszystkich tego typu zabaw.. a wymiankę też wkrótce wyśle.. i może wreszcie dokończe decoupage! Pozdrawiam ciepło

6 komentarzy:

  1. Zakładki są tak cudowne, że aż je szkoda do książek chować!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale się dziewczynom trafią piękne prace i fajne cudeńka! ;)
    Pozazdrościć!

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje zakładki są prześliczne, czy to trochę zasługa prezentu od Męża?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. mój komplecik najbardziej mi się podoba ze wszystkich :D
    dziękuję raz jeszcze!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zakładki - ta w zielonościach skradła mi serce :)))
    Pozdrawiam cieplutko i dziękuję za udział w moim Candy:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miły komentarz :-)