Obserwatorzy

czwartek, 1 marca 2012

Wiosenne pudełko/ Spring box

Witam Wszystkich Obserwatorów i Zagladaczy :-) Nastrój mam coraz bardziej wiosenny, mimo takiej zmiennej pogody. Jakiś czas temu obiecałam że ktoś dostanie małe pudełeczko (jeśli wyrazi chęć) i właśnie taki maleńki scrap wytworek wysłałam do rrrrobaczka i mam nadzieję że dotarło i się podoba :-)
I kwiatuszki i motylek- wiosna idzie!

Maleństwo ale nawet tutaj znajdzie się jakiś przydasiowy drobiazg ;-)
Uwielbiam robić takie miniaturki..

A na koniec prośba:
TUTAJ jest (anonimowo co prawda) moja praca- miło mi jak ktoś zagłosuje:-)
Pozdrawiam i miłego popołudnia

7 komentarzy:

  1. prześliczne maleństwo :) i już biegnę głosować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. urocze maleństwo zrobiłaś :)jestem pewna ,że się spodobało :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, już je widziałam, jest śliczne! Romantyczne! Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne maleństwo taki promyczek słońca :-)
    pozdrawiam i oczywiście że zagłosuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny maluszek :) Prawdziwie wiosenny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pudełeczko jest śliczne :) jeszcze raz dziękuje :) i zapraszam na mojego bloga po odbiór wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miły komentarz :-)