Obserwatorzy

czwartek, 22 września 2011

Ja- Szczęściara ;-)

Tak, tak, do mnie też los się uśmiechnął i wygrałam wakacyjne Candy u Zetk@ dzięki temu jestem od dziś szczęśliwą posiadaczką serwetnika z moim ukochanym różanym motywem :-) postarzony.. po prostu 100% w moim guście! A do tego stosik serwetek, co bardzo mnie mobilizuje do decoupagowania.
Same delicje ;-)

Marzenia się spełniają- chciałam mieć serwetnik.. a jaki piękny mam :-)
Dziękuję bardzo za prezenty Żaneto!
Życze Wszyskim miłego dnia

4 komentarze:

  1. Niech Ci służy :) cieszy mnie że Ci się podoba to bardzo ważne kiedy się trafi w gust obdarowywanej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. doprawdy jest śliczny :) i już nie mogę się doczekać Twoich decou :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też przyłączam się do gratulacji! I wyobrażam sobie te wszystkie cuda które zrobisz z tego co wygrałaś! ;) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  4. Serwetnik śliczny i ja także czekam z niecierpliwością na twoje decou z tych serweteczek. Gratulacje i pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miły komentarz :-)