Obserwatorzy

poniedziałek, 26 września 2011

Brelok jesienny

Mamy jesień.. Nawet wdarła się już w moje wytworki ;-) Zgłaszam pracę do nietypowego, ale fantastycznego wyzwania "Brelok" w SCRAPKI, gdzie trzeba było stworzyć papierowy brelok + minimum 2 guziki (u mnie 4!), z tasiemkami, z (papierowym u mnie) sznurkiem. Efekt cieszy moje oko i będzie miłym dodatkiem jesiennym- ze względu na kolory- np.do torebki..


Papierowym sznurkiem przewiazane bursztynowe guziki..
Pozdrawiam Wszystkich ciepło :-)
PS: Już niedługo nowe decoupage!

8 komentarzy:

  1. piękny jest :) i taki optymistyczny jak jesień do tej pory :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiekny ! Śliczne jesienne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. swietny motyl i takie jesienne cieple kolory az mi teskno za taką jesienia bo u mnie leje :(

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna kolorystyka! i bardzo pomysłowe rozwiązanie umiejscowienia guziczków :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kolory:)
    Pozdrawiam
    Odezwij się na mojego maila, ponieważ go nie mam a chcę podać Ci adresiek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ piękny motyl! Wspaniałe kolory.

    Dziękuję za udział w naszym wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam na mini, mini candy na otwarcie bloga :D
    Słodkie mini candy, w sam raz do rozpoczęcia lub rozwinięcia swoich pasji
    Zapraszam serdecznie
    http://pazkrolowej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miły komentarz :-)