Obserwatorzy

sobota, 6 sierpnia 2011

Wymianka Babie Lato :-)

Witam i na szybko prezentuję owoce tej wymianki, którą organizowała KAMALA86, i oczywiście dziękuję jej za Zabawę :-) Troszkę z przeszkodami ale wczoraj dostałam paczuszkę od Myszeczkuni. Podziwiam hafciarki za cierpliwość do krzyżyków, dzięki Ani mam piękny igielnik, torebeczkę i zakładkę- po cichu o takiej marzyłam! Dziękuje pięknie!



A teraz moje wytworki w tym tradycyjnie już rameczka decoupage ;-) Kwiatki szydełkowe to praca MARIE. Zielony tag- symbolizuje nadzieje. Miłego oglądania!


Pozdrawiam Was serdecznie i miłego weekendu :-)



6 komentarzy:

  1. super prezenty dostałaś i przygotowałaś

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega wymiana :)Miło mi ze mnie odwiedzasz a jeszcze milej że podobają Ci się moje prace :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo owocna wymiana :)
    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna ramka.
    Bardzo dziekuję za miłe powitanie

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam do siebie po wyróżnienie, nie szkodzi jeżeli nie będziesz miała ochotę na tę zabawę, chcę tylko, żebyś wiedziała, że mam je dla Ciebie :) o tutaj: http://lavenderforge.blogspot.com/2011/08/zapraszam-do-herbaciarni-oraz-dziekuje.html
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miły komentarz :-)