Obserwatorzy

czwartek, 7 lipca 2011

Wymianka u Rity

Witam Obserwatorów i Zaglądaczy w ten wreszcie ładniejszy dzień:-)  Niedawno wspominałam, że biorę udział w zabawie, a teraz prezentuje jej owoce! Wymiankę letnią organizowała RITA a ja robiłam dla.. i otrzymałam prezent od Malutkiej :-) Obydwie strony zadowolone i zawarta ciekawa znajomość!
  
Moje wytworki, czyli ramka decoupage, komplet: brelok i broszka- niebieskie kwiaty, oraz owoc rozwijającej się scrap-pasji, czyli kartka z tagiem :-) Wszystkie prezenty zgodnie z preferencjami technik i ulubionych kolorów Moniki.

Tutaj wszystko razem z przydasiami i słodyczami.

A to urocze wytworki od Moniki! Marzyłam o scrap notesiku... i mam!

Czyż nie słodkie to pudełeczko? i jeszcze pełne przydasi..

Tu całe bogactwo przydasi, do decoupage i nie tylko:-)
Kochana dziękuję za miłą zabawę!

A tymczasem jeszcze jedna wymianka w toku, a korci mnie jeszcze inna.. cdn. Miłego dnia!

7 komentarzy:

  1. Tak wspaniałości,śliczna wymiana:))
    Życzę dużo słoneczka i pięknej wakacyjnej pogody.
    Dziękuję za miłe słowa w komentarzach,dodają twórczych skrzydeł:)
    Buziaki i uściski!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wymianki są super :) Sama jestem na jedną umówiona 14 sierpnia i już nie mogę się doczekać :)Cudownymi wspaniałościami się obdarowałyście! Pozdrawiam serdecznie i zapraszam - wprawdzie nie na wymiankę, ale na moje WAKACYJNE CANDY :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne prezenty- zarówno te wysłane jak i otrzymane:)
    Zapraszam na " podróżniczą wymiankę" do mnie:
    http://kasiulkowetwory.blogspot.com
    Pozdrawiam serdecznie- ARTYSTKA26

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna sprawa taka wymianka. Ja jeszcze nie brałam w żadnej udziału :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trafiłaś ze wszystkim:)
    Moje preferencje i kolory zostały zaspokojone:)
    Dziękuję Ci raz jeszcze za wszystkie cudeńka.
    Cieszę się,że moje przydasie u Ciebie zamieszkały wraz z z innymi rzeczami:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miły komentarz :-)