Obserwatorzy

piątek, 1 lipca 2011

Duże zaległości :-/

Witam serdecznie w ten pochmurny dzień.. Ostatnio niestety też moje myśli są nie wesołe, wiadomo jak to różnie w życiu bywa.. ale miała wczoraj bardzo miłą niespodziankę - prezent z wymianki. Relacja jak dotrze moja paczka :-)Dzisiaj pokażę Wam uroczego ficaka od Kasi , moja Gwiazdka dostała go w wyniku naszej małej wymianki :-) Skorzystałam ze zdjęcia zrobionego przez Kasie, ale żeby nie było wątpliwości to misio ma się dobrze!
Nasz jest ten większy misio :-)

A poniżej delikatna mała tilda zakupiona u Penini. Troszkę się wyczekała w ukryciu aż wreszcie została podarowana... też Gwiazdce :-)  Laleczka jest teraz na topie wśród zabawek ;-)

Dziękuję za miłe słowa i pamięć, życzę pięknej pogody i dużo uśmiechu :-)

1 komentarz:

  1. No cudności :) Filcaczka już widziałam u Kasi, a Anielinka od Peninii nie mogłaby być inna - tylko piękna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miły komentarz :-)