Obserwatorzy

sobota, 21 maja 2011

Relacja z wymianek

Witam Wszystkich Obserwatorów i Zaglądaczy serdecznie:-) Brałam ostatnio udział w dwóch wymiankach, na razie swoich prac nie pokazuję ale obejrzyjcie to co dostałam :-)
Pierwsza to majowa kocia wymianka w SZUFLADZIE gdzie oczywiście należało wykonać kotka do 15 cm. Ja szyłam a dostałam glinianego od LIDKI- kitek jest taki uroczy ,że zawiśnie na honorowym miejscu w pokoiku Córuni, zresztą jestem "kociarą" i jak się oprzeć takiemu zwierzakowi?



A poniżej skarby, które dostałam od KARINY w wyniku Wymianki Kwiatowej u Boniusi. Bardzo lubię tego typu zabawy, oprócz radości z podarowania swojego rękodzieła i oczywiście otrzymania cudeńek zawiera się nowe ciekawe znajomości. Oto skarby od Kariny
;-)




Dziewczyny dziękuje za wszystkie piękne prezenty i mam nadzieję ,że moje też się spodobają :-)
Tymczasem pozdrawiam serdecznie, idę leniuchować na świeżym powietrzu, bo następny tydzień będzie bardzo zabiegany. Miłego weekendu :-)

4 komentarze:

  1. Śliczne prezenty ,gliniany kotek rzeczywiście jest uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że w całości dotarło... A kot mi też się podoba :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo to wszystko milusie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przesyłka tyle co do mnie dotarła :D (http://pomiedzy-szydelkiem-a.blog.onet.pl/Wymianka-kwiatowa-finisz,2,ID427752121,n)
    Dziękuję Ci bardzo.
    Pozdrawiam
    Karina

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miły komentarz :-)