Obserwatorzy

wtorek, 24 maja 2011

Relacja z wymianek- moje "wytwory"

Dzień dobry:-)Dziś na szybko, bo mam masę roboty twórczej i mniej miłej ;-) Prezentuje moją odpowiedź w dwóch wymiankach, we wcześniejszym poście było to co ja dostałam. Dziewczyny już też mają (i podoba się!!!) więc pokazuję całemu światu:

Mięciutki kitek na wymiankę szufladową "KOT". Mieszka sobie u Lidki i podobno wygrzewa na parapecie ;-) a zdjęcie cykane na szybko.. dodam że wzorowałam się na "żywym" przykładzie!


W różnych dziedzinach zrobiony tytułowy motyw kwiatowy (wymianka kwiatowa!). Jest ramka decoupage, tag- czy to zakładka jak kto woli... i spinka do włosów i puszysty kwiatuszek do wykorzystania wedle uznania. Dodam że TAG to moje pierwsze próby scrapowania i nie jest idealnie, ale uczę się od najlepszych- od Was kochane scraperki :-)



Pozdrawiam słonecznie i uciekam do pracy..

7 komentarzy:

  1. Miały szczęście dziewczyny, że coś tak fajnego dostały :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przygotowałaś super niespodzianki dla dziewczyn :).

    OdpowiedzUsuń
  3. oba kotki piękne :) Tak patrzę na efekty kociej wymianki i jestem zaskoczona, na ile sposobów można zinterpretować ten sam temat :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne niespodzianki ,kocio sliczny :))

    OdpowiedzUsuń
  5. kitek świetny, a cała reszta to prawdziwe skarby :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak na pierwszy raz to ten tag jest naprawde przeuroczy :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Hello, I ♥ handmade too, please welcome to my special blog candy giveaway ))!
    http://ivanna.blog.com/01blogcandy/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miły komentarz :-)