Obserwatorzy

sobota, 21 marca 2015

Wielkanocny TAG

Witam w ten piękny, słoneczny dzień! W zasadzie pracę, którą chcę Wam dzisiaj pokazać, zrobiłam ku własnemu pokrzepieniu... wiele spraw się nawarstwiło a jeszcze dzisiaj omija mnie Scrapowisko... Ale wiosenny wielkanocny TAG jest w wesołej kolorystyce :-) Zapraszam do oglądania:

Papierki z różnych źródeł, jednak kolorystycznie i tematycznie powiązane.. Troszkę koronki gipiurowej i wstążeczki...


Całość tak jak najbardziej lubię :-) warstwy i przestrzenna... I te kurczaczki sympatyczne... od razu jakoś cieplej na sercu..

Motyle... nie może ich zabraknąć na wiosnę...

Ze względu na  formę, tematykę itp zgłaszam mój dopieszczony TAG na wyzwania:






Miłego weekendu i trzymajcie za mnie kciuki :-*
Pozdrawiam ciepło 







8 komentarzy:

  1. Świetny! Piękne wiosenne kolory i cudna grafika :)) Zapraszam na moje candy. Pozdrawiam Ola :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny tag i zdecydowanie jesteś mistrzynią 3D :).

    Mam nadzieję, że nastrój szybko Ci się poprawi :).

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczny:), pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial w Wielkanocnym Wyzwaniu JUST TAG IT!

    OdpowiedzUsuń
  4. sliczny ps zapraszam na moje candy

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny tag, bardzo wiosenny. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kolory i kompozycja :) Bardzo wiosennie :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję też za udział w wyzwaniu Just Tag It! :)

      Usuń
  7. Bardzo fajny tag, pełen radosnych kolorów :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu - DT AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miły komentarz :-)