Obserwatorzy

czwartek, 12 marca 2015

Delikatnie... ecru...

Witam wszystkich! Ostatnio moje kolorystyczne inspiracje czerpałam, korzystając przy okazji z udziału w wyzwaniach, z blogu http://kartkoweabc.blogspot.com/ Bardzo chętnie tam powracam i dlatego kolejną pracę również zgłaszam na wyzwanie 5 E jak Ecru. Trzymajcie za mnie kciuki :-)

Uroczą tekturkę z ptaszkiem nabyłam wieki temu z Wycinance.. Mniejsze kwiatki zrobiłam własnoręcznie z cienkiego papieru, nieco tuszując... środkowy- różyczka ufarbowana herbatą..

Użyłam wizytówkowego papieru ecru, do tego róż również w pasmanteryjnych dodatkach..
Całość postarzona i nieco poszarpana, co nadało całości efektu shabby ;-)

Oczywiście jest to kolejna warstwowa, przestrzenna karteczka..
Mam nadzieję, że ta karteczka zachwyci pewną dziewczynę, dla której zrobiłam ten drobiazg na ważną okazję...

POZDRAWIAM

5 komentarzy:

  1. Aniu zrobiłabyś kiedyś coś brzydkiego, bo ja się tylko zachwycam i zachwycam ;).

    Cudna i na pewno się spodoba :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka...przepiękne kolory)
    Pozdrawiam)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie :) Dziękuję za udział w wyzwaniu w Kartkowym ABC

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miły komentarz :-)