Obserwatorzy

sobota, 14 marca 2015

W kwiatach...

Witam serdecznie! Zgodnie z obietnicą rozkręcam się, dzisiaj wrzucam zdjęcie tagu a w zasadzie małego kompleciku w kwiaty... Przepraszam za jakość zdjęć ale pogoda nie pomaga ostatnio...


Oczywiście zalterowana klamerka do bielizny ozdobiona takimi samymi materiałami...
Bo mimo że TAG baardzo mi się podobał i mało mi było ;-)

Piękny papier z Magicznej Kartki, szkoda było by całkiem zakryć... toteż właśnie postawiłam na takie rozmieszczenie papierowych kwiatów na tagu... Gipiurowa koronka, transparentna zielonkawa wstążka, perełki... gdzieniegdzie brokat... Czysta przyjemność taka praca :-)

TAG zgłaszam na wyzwanie Kwiatowe w JUST TAG IT i zachęcam Was do odwiedzin tego blogu!
Trzymajcie za mnie kciuki.

Miłego weekendu!


6 komentarzy:

  1. cudowne rzeczy widzę tutaj na blogu. Czułam się jak w bajce.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny komplecik :).

    Ty nawet z klamerki zrobisz dzieło sztuki :).

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczny, delikatny koronkowy komplecik:), pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial w Kwiatowym Wyzwaniu JUST TAG IT!

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny komplecik, taki romantyczny. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miły komentarz :-)