Obserwatorzy

piątek, 22 stycznia 2016

2016 a zaległości z 2015

Witam po bardzo długiej przerwie. Okres przedświąteczny, po świąteczny w sumie też minął mi nie tylko na takiej kreatywnej pracy... ale na szczęście wychodzę na prostą.. Mam nadzieję ,że ktoś jeszcze tu zagląda :-* dla tych wiernych oglądaczy dziś zdjęcia prac świątecznych. Miłego oglądania :-)










W podsumowaniu: jak widać większość prac w formie bombki, przyznam się że jeszcze mam pozaczynane, ale chyba dokończę już w następnym sezonie.. 
Miłego weekendu

3 komentarze:

  1. Fajne prace. Ja jeszcze nie sprzątnełam choinki, ale przyznam że nie ozdobiłam jej własnoręcznie robionymi bąbkami.

    OdpowiedzUsuń
  2. W takim razie wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)
    Prace piękne. Pozdrawiam M

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miły komentarz :-)