Obserwatorzy

sobota, 10 stycznia 2015

Amarantowa

Witam ciepło :-) ostatnio wspominałam że działam z walentynkami ale przypadkiem trafiłam na kolorystyczne wyzwanie "A jak Amarant" w Kartkowe ABC  Super! niedawno nabyłam pasmanterie w takim kolorze :-)


Papierki z różnych źródeł, koronka amarantowa, kolorowa gipiura..

Guziczki z odzysku :-) a koraliki z zawieszką- ważką, to ruchoma część.

Wspaniała zabawa, cieszę się że trafiłam na takie wyzwanie, zainspirowałam się i pewnie częściej będę tam zaglądała :-) 

Pozdrawiam i  miłego wieczoru...

6 komentarzy:

  1. Świetna z motywem tej cudnej filiżanki!

    OdpowiedzUsuń
  2. zgadzam się z poprzedniczką - filiżanka rewelacyjna! z resztą jak cała praca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna karteczka! Cudowne kolory a filiżaneczka śliczna:)
    Serdecznie i ciepło pozdrawiam -Gosia

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna w pięknych kolorach z cudną filiżanką. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie wiem skąd Ty masz tyle superowych pomysłów na swoje prace :).

    Aniu co do wymianki jak mogłabym Ci odmówić :).
    Z ciekawością czekam na Twoją propozycję i życzenia :).
    a.m.math@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ tu się dzieje!
    Dzięki za zabawę z Kartkowym ABC

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miły komentarz :-)