Obserwatorzy

niedziela, 28 kwietnia 2013

Miłe pastelowe drobiazgi

Witam ciepło, mimo że za oknem szarówka.. słowo się rzekło i były drobiazgi- nagrody.. Myslę że do tej pory dziewczyny dostały upominki, dlatego wrzucam fotki :-)

Filcowe kolczyki- kulki..
(Oczywiście to wytworki Marie!)
 
Plus: pastelowe zakładki scrap..
(Bardzo mi się spodobały kwiatki-gnieciuszki!) 
 
Razem: pastelowe drobiazgi.. Tylko nie wiem kto co dostał bo po pakowaniu adresowałam ;-)
Niespodzianki za taki mały konkurs.. A niedługo będę mieć inną ale również atrakcyjną zabawę..
CDN.
 
Miłego długiego weekendu :-)

6 komentarzy:

  1. mam nadzieję, że paczuszka już do mnie dotarła, bo w tym tygodniu nie byłam jeszcze w domu ;)
    już nie mogę się doczekać!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace:)

    Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dostałam trzeci zestawik:))Przepiękny!!Dziekuje Ci bardzo:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczności takie słodziki :-)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja dostałam ten zestaw z żółtymi kolczykami. Bardzo, bardzo dziękuję! Oba wytwory są cudowne

    OdpowiedzUsuń
  6. i jest i różowy zestaw! pięknie Wam dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miły komentarz :-)