Obserwatorzy

niedziela, 25 listopada 2012

Niespodzianka i zwiastun

Witam ciepło :-) Remont trwa.. Gwiazdeczka znów chorowała.. a ja na pocieszenie dostałam od Agnieszki paczuszkę z "podaj dalej". Warto było poczekać dłużej...

Kolorowa i różnorodna zawartość.. Hafciki są mocną stroną Agnieszki i bardzo się ciesze że je dostałam:-) Poza tym serwetka z poziomkami- spełnia inne moje małe, skryte marzenie..
 
A tak długo zabierałam się do zrobienia zakładki.. aż dostałam :-)
Dziękuje Kochana za wszystko!
 
A na koniec zwiastun części nagrody- bo nadal w "produkcji"..
 
I nadal zapraszam na CANDY a czas ucieka!
 

2 komentarze:

  1. Uuu, skoro zwiastun to czekamy na więcej! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piekne prezenty i szybkiego uporania sie z remontem, ja jestem zakopana pudla po przeprowadzce :( i mam nadzieje, ze szybko sie z nich odguzuje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miły komentarz :-)