Obserwatorzy

środa, 28 grudnia 2011

Decoupage - zaległości- prezentuje

Witam ciepło Obserwatorów i Zaglądaczy! Uzbierało się sporo do pokazania, a żeby nie zostawiać wszystkiego na Nowy Rok- dziś część wytworków decoupage. Z wymianek, z candy, znalałam kilka zdjęć..
Ramka na wymiankę z (dosłownie) Gwiazdką w tle, ale w nastroju jak najbardziej świątecznym. Do kompletu zawieszki- serca.

Tu ramka na wymiankę anielską, w stylu romantycznym, postarzona spękaniem.. tu też dodatek anielskie serce-zawieszka.

Ta mała deseczka kuchenna też powędrowała na wymiankę..

Puszka z różą była wraz z buteleczką (zdjęcia brak!) kompletem, a poleciały w świat jako nagroda w naszym CANDY.. Uwielbiam taki styl... i różane motywy ;-)

I wreszcie coś dla mnie- taką ozdobę zrobiłam sobie do kuchni :-)

Miłego oglądania i popołudnia! Dziękuję za odwiedziny i pamięć :-)


5 komentarzy:

  1. Świetne drobiazgi, bardzo podobają mi się takie zdobione rameczki

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne ozdoby zrobiłaś :-)
    deseczka z aniołkami cudeńko :-)
    pozdrawiam ciepło i zapraszam do mnie na anielskie candy :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie piękne rzeczy... kurcze, może i ja kiedyś spróbuję tej techniki...;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie tu piękne rzeczy można zobaczyć! Te rameczki, te łyżki- CUDNE!

    OdpowiedzUsuń
  5. ale śliczności, najbardziej mi się te łyzie podobają :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miły komentarz :-)