Obserwatorzy

sobota, 29 października 2011

Wymianka w kratkę- relacja

Dziś organizatorka wymianki MALUTKA zaprezentowała galerie zdj wszystkich uczestników. Niestety pomyliła się i mojego zdj nie ma, ale możecie obejrzeć tutaj. Mam nadzieję że paczka dotarła.. MIKA była osobą dla której uszykowałam te wytworki.

Obowiązkowa kratka: komplet decoupage, rameczka i pudełko..


A tu całość z przydasiami i słodkościami:-)

Cudeńka które dostałam od ALEKSANDRY..

Moja Gwiazdka od razu mi przechwyciła serduszko ;-) a ja dostałam wymarzony notes- mój wymarzony.. wyśniony.. chyle czola, piękna praca :-) Dziękuję bardzo bardzo!
Pozdrawiam serdecznie!

4 komentarze:

  1. Naprawiłam błąd:)Raz jeszcze przepraszam...
    Śliczne są WASZE wytworki:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna wymianka:)

    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny i miłe słowa:)

    Peninia*

    OdpowiedzUsuń
  3. krateczka z romantyczną nutką :) świetna wymianka, gratulacje dla Was :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocza ta błękitna kratka! Też mnie ostatnio wzięło na różane klimaty, ale na blogu jeszcze się nimi nie chwaliłam:)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miły komentarz :-)