Obserwatorzy

piątek, 10 stycznia 2014

ATC słodkie, karnawałowe..

Witam.. mój nastrój taki jak pogoda za oknem... ale na szczęście udało mi się w tym tygodniu wysłać a 2 wymianki, zacząć notes dla siebie i dostać dzisiaj paczkę z wymianki misiowej.. Dużo lub mało jak kto woli..

ATC "Słodycze" wymyśliłam taki temat na wymiankę w Art Grupa ATC .. było słodko i wyjątkowo przyjemnie mi się robiło takie babeczki.. 

Tutaj ATCik na drugi temat " Noc Sylwestrowa" a tu zaszalałam z brokatami, które a taką okoliczność wskazane! 

Dosychały sobie.. Po jednym z tych dwóch serii wysłałam do mojej wymienniczki czyli Jadwigi M mam nadzieję ze juz dotarły i cieszą jej oczy :-)

Druga wymianka w trakcie.. i mam nadzieję że szybko dotrze paczka..

Pozdrawiam i miłego weekendu..

2 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny i miły komentarz :-)