Obserwatorzy

poniedziałek, 10 grudnia 2012

Był Święty Mikołaj..

Witam zimowo ale cieplutko! Dziś dostałam prezent! Pisałam już wcześniej na temat zabawy jesiennej u TAIA.. a teraz pora na chwalipiętctwo :-)

Prosze jakie bogactwo! Od Myszki- Mikołaja, doniczki, karteczki, różnorodnych przydasi "bożonarodzeniowych".. pieknie pachnące świeczki.. i magnesiki na lodówke, czyli rodzina anielska... Cudowny prezent!
 
 

Nie trudno się domyslić kto mi porwał od razu tą Myszkę...
 
Anielska "Rodzinka" już mieszka na lodówce i mam nadzieję że będzie Nas wspierać :-)
Dziękuję za wszystko pięknie- zrobiłaś mi dużą radość i już mam coś nowego świątecznego!
 
Pozdrawiam Wszystkich

7 komentarzy:

  1. Bardzo się cieszę, że prezent się podobał i dotarł w całości :) mam nadzieję, że aniołki będą pilnować i wspierać :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne prezenty dostałas :-)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo jakie piękne prezenty! ;)
    Pozazdrościć!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. piekne prezenty a myszka mikolajak z choinka jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Staropolskim obyczajem, gdy w Wigilię gwiazda wstaje, Nowy Rok zaś cyfrę zmienia, wszyscy wszystkim ślą życzenia. Przy tej pięknej sposobności i ja życzę Ci radości, aby Tobie się darzyło, z roku na rok lepiej było.
    pozdrawiam skimmia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miły komentarz :-)