Obserwatorzy

poniedziałek, 28 maja 2012

Prezenty dla P

Sto lat, sto lat! Moja Gwiazdka dziś ma urodzinki :-) Wczoraj była rodzinna imprezka a dziś chwila oddechu i pokazuje rękodzielniczą część prezentu..  Najpierw na słodko..
Chyba nie trzeba specjalnie zaznaczać kto takie cudeńka robi.. Ale EWA to bardzo kreatywna i przemiła osoba :-)  A bukiecik zrobił furorę- dzieci sobie wręcz wyrywały "prezent" bo bardzo miały ochotę na te słodycze ;-)

Jej "znak" firmowy- skarpetkowa różyczka :-)

Tak w całej okazałości!

Oczywiście lalka musi być! I to taka samodzielnie stojąca! A tą uszyła ASIA koniecznie musiała mieć takiego małego miśka- bo moja Gwiazdka je uwielbia.. i głównie na różowo.. Szukamy dla niej fajnego imienia bo na razie różnie wersje..

 Tu ten małeńki słodziak..

Dziękuję Dziewczynom za piękne wytworki! Jeszcze będę wkrótce pokazywać inne wytworki Ewy.
A ja też zrobiłam część prezentu, o czywm już wspominałam kiedyś i też niedługo Wam pokazę :-) Pozdrawiam ciepło!
Pamiętajcie o nas!


7 komentarzy:

  1. Super urodzinki miała Twoja Księżniczka i bardzo się cieszę, że mogłam Ci w tym pomóc :)
    A ta lala...! O matulu, jaka śliczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj ja bym też wyrywała taki bukiecik:)bo ogromny ze mnie łasuch:) a lalka super:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. To dopiero urodziny po królewsku z takimi ślicznościami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne prezenty ,lala niezwykle urocza ,a bukiecik baaaardzo smakowity :))

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniale prezenty dla corci, napewno maluszek szalal z radosci. Slicznosci, urocze i takie slodkie :)
    ps. sto lat dla dzieciaczka Twego :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miły komentarz :-)