Obserwatorzy

poniedziałek, 2 kwietnia 2012

Butelka decoupage z kogutem

Witam dziś na szybko... Jeszcze w temacie świątecznym.. Bo sprzatanie nie zając ;-) znalazłam małą chwilkę i powstała ta butelka. Dość azcetyczna, najważniejszy jest sielski motyw koguta (z dwóch stron taki sam).. Jedyne "zdobienie" to postarzenie przez spękania.
Skromna kokarda ze sznurka..

Tak się prezentuje u mnie drób ;-) Butelka wyglada jakby była stara i gliniana- zaskoczyła mnie ten efekt ale i bardzo zadowolił.. nie zawsze dekoracja musi być przeładowana detalami.. chociaż i takie lubie. Tu miła odmiana.
Prace zgłaszam na Specjalne Wyzwanie Świąteczne w SZUFLADZIE a jajeczek itp nastąpi jeszcze ciąg dalszy wkrótce..

Pozdrawiam ciepło

6 komentarzy:

  1. Śliczna butelka!
    Efekt "starej gliny" fantastyczny.
    Witam w Szufladowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna ta butelka! faktycznie myślałam że glina!
    kogut wygląda dostojnie, i aż bym się chciała z niej napić;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna buteleczka. Też jestem za tym, że dużo nie znaczy lepiej. Czasami trzeba umieć się powstrzymać i zostawić coś tak jak jest :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  4. oj, faktycznie wygląda jak z gliny - piękna jest :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miły komentarz :-)