Obserwatorzy

czwartek, 5 stycznia 2012

Tag EKO- jest już komplet

Witam serdecznie:-) mimo kiepskiej pogody zmobilizowałam się i powstał dodatek do kartki warstwowej, z tych samych materialów. Dzięki temu mam komplet dla koleżanki, która wspiera ekologiczny i ogólnie zdrowy tryb życia :-)

Tak jak w kartce warstwowej tu też kilka warstw, ale zupełnie inaczej rozmieszczone papiery.

Komplet (a może jeszcze dorobić zakładkę?)...

Rok się zaczął scrapowo ale nie tylko o czym wkrótce się przekonacie! Pozdrawiam i dziękuje za odwiedziny i miłe słowa :-)

4 komentarze:

  1. baaaardzo mi się podoba ten zestaw :) a zakładka to dobry pomysł :))

    OdpowiedzUsuń
  2. gdy dziś w szufladzie znalazłam zakładkę od Ciebie od razu zachciało mi się kilka stworzyć. plany już się w głowie układają! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miły komentarz :-)